در سایت آروین ایزو دوره ایزو 10002 به شکل مجازی آورده شده است و تمامی افراد به آسانی می توانند به مستندات و الزامات این استاندارد پرکاربرد دسترسی داشته باشند و آن را به صورت کامل فرا بگیرند.
معمولا دوره ایزو 10002 در ایران بسیار کم برگزار می شود و این یکی از معایب آموزشی این استاندارد است. ایزو 10002 در خصوص سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان و هم چنین افزایش رضایتمندی مشتریان صحبت می کند و چه خوب است مدیران سازمان حداقل آشنایی با آن داشته باشند تا بتوانند از مشتریان بالقوه خود خریدهای چند باره داشته باشند. دوره آموزشی این استاندارد تشریح می شود.
مستندات ایزو 10002 شامل چه مواردی است
هدف از این دوره آموزشی، تشریح الزامات و مستندات کاربردی این استاندارد است. مدیریت روابط با مشتریان بحث ساده اما بسیار پرکاربرد است و سیستم بازاریابی و مدیریت مارکتینگ شرکت باید آن را برعهده گیرد. در مستندات ایزو 10002 این موارد آموزش داده شده است:
- گردآوری اکسل مشتریان شامل تمامی اطلاعات مربوط به آن
- دسترس پذیری ساده به این اطلاعات
- به روز رسانی های مداوم در خصوص آن و هم چنین پیگیری های مداوم
- اطلاعات موربوط به طبقه بندی مشتریان و هم چنین تعیین نیازمندی های آنان
- ایجاد سیستم پیشنهادات و انتقادات در سازمان و هم چنین دسترس پذیری ساده آن برای مشتری
- مشاهده تمامی اطلاعاتی که مشتری برای ما ارسال کرده است و تجزیه و تحلیل آن
- و …..
دوره ایزو 10002 در سازمان
معمولا این دوره برای سازمان هایی که هر روزه مشتری دارند بسیار کاربردی است، زیرا بعد از یک مدت نمی توانند ارتباط دقیقی میان مشتریان خود بگیرند و همین باعث می شود، بسیاری از مشتریانی را که می توانستند فروش کنند را از دست بدهند. فراموش نکنید با گذراندن این دوره آموزشی یک گام بسیار بزرگ در جهت افزایش سودآوری خود کرده اید پس برای دریافت این دوره همین الان با شماره های زیر تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.
خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731 |
آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205 |
بدون دیدگاه