ایزو 10002

شرکت هایی که دارای تعدا مشتریان زیادی هستند باید به فکر اخذ گواهینامه ایزو 10002 باشند. این گواهینامه سیستم رضایتمندی مشتریان و هم چنین شکایت آنان از سازمان را چک می کند.
دریافت گواهینامه ایزو 10002 به نسبت دیگر مدارک آسان تر است. این گواهی زمانی به سازمان تعلق می گیرد که تمامی پرسنلین سازمان درک درستی از سیستم رضایمندی مشتریان داشته باشند و هم چنین بتوانند ارتباط مناسب تری را با مشتریان سازمان بگیرند. باید بدانیم که مشتریان یک سازمان گران بهاترین سرمایه های یک مجموعه هستند و از دست دادن آن ها به منزله امضاء کردن مرگ سیستم ماست و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردارند.

استاندارد ایزو 10002 چیست

ایزو 22000، از 3 بخش کلی تقسیم بندی شده است و همیشه بایستی این بخش ها در سازمان صورت بگیرید. اولین بخش در روند پیاده سازی این استاندارد، تعیین بخش crm یا همان مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان است. مسلما این بخش باید بر عهده افرادی باشد که بتوانند ارتباط مناسبی با مشتریان بگیرند و ذهن آن ها را به درستی بخوانند. دومین بخش روند اجرایی کردن مستندات است. این مستندات شامل بخش های مهمی من جمله کسب اطلاعات از مشتری، تجزیه و تحلیل داده های مشتری و میزان شکایات مشتری که به سیستم شکایت سنجی مشهور است. آخرین مرحله هم روند اجرایی کردن فرآیندهای سیستم در قبال افزایش رضایت مشتریان است که یکی از مهم ترین بخش های ایزو 10002 است.

گواهینامه ایزو 10002

گواهینامه ایزو 10002 چقدر هزینه دارد؟

برای دریافت این مدرک کافی است با کارشناسان ما در این زمینه ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن گواهینامه را برای شما ارسال کنند. اما هزینه مربوط به صدور این مدرک حدود 700 هزار تومان است و از cb انگلستان برای شما صادر می شود. داشتن این مدرک لازم است اما کافی نیست زیرا مشتریان تنها با دیدن یک مدرک به شرکت و اعتبار ما، اعتماد نمی کنند و بهتر است مستندات و الزامات این استاندارد هم پیاده سازی شود. با ما تماس بگیرید.

                            خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *