آراد برندینگ
خانه / ایزو 17025 / مراحل اخذ ایزو 17025 در ایران

مراحل اخذ ایزو 17025 در ایران

یکی از بحث های داغ امروزی در ارتباط با حوزه های آزمایشگاهی، مراحل اخذ ایزو 17025 در کشور ایران است که بسیاری از مدیران به دنبال آشنایی صفر تا صد این موضوع هستند.
متاسفانه به دلیل ناآشنایی برخی از مدیران سازمان های مختلف بسیاری از افراد سودجو قصد فریب دادن آن ها را در زمینه اخذ ایزو 17025 دارند. به همین دلیل ما بر آن شدیم تا مراحل گرفتن این استاندارد را به صورت کامل اما مختصر توضیح دهیم.

صدور گواهینامه ایزو 17025

تنها گواهی تایید صلاحیت ایران آن هم از سوی اداره استاندارد ایران می باشد که دارای اعتبار است و اگر شرکتی گفت که برای شما گواهی های cb از سوی شرکت های بین المللی صادر می کند کاملا می خواسته که شما را فریب دهد. این گواهی تنها دکوری است و برای شرکت هایی که تنها می خواهند نشان دهند گواهینامه ایزو 17025 دارند مناسب است.

اخذ ایزو 17025

هزینه اخذ ایزو 17025

متاسفانه طی دو سال اخیر هزینه اخذ این استاندارد دو برابر شده است و این برای شرکت هایی که اجبار دارند حتما گواهینامه تایید صلاحیت را داشته باشند به یک کابوس تبدیل شده است، زیرا تنها برای اخذ ایزو 17025 باید هزینه ای بیش از 10 میلیون تومان پرداخت شود.

مراحل اخذ ایزو 17025

مهم ترین مراحل این استاندارد شامل موارد زیر است:

  • انتخاب مشاور کاردان و با تجربه در زمینه پیاده سازی سیستم مدیریت آزمایشگاهی
  • پیاده سازی الزامات این استاندارد در شرکت
  • قرار دادن شرکت، در نوبت سازمان استاندارد
  • پرداخت هزینه ای معادل 6 میلیون تومان به اداره استاندارد برای ممیزی و صدور گواهی

اخذ ایزو 17025

هزینه مشاوره و پیاده سازی استاندارد بستگی به پارامترهای زیادی از جمله، میزان امکانات جانبی و سخت افزاری سازمان و هم چنین مسافت آن از تهران را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و هم چنین مشاوره رایگان در خصوص چگونگی دریافت این استاندارد با شماره های زیر تماس بگیرید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی

– شماره موبایل: 09902702205 – شماره ثابت: 08733230268

مطلب پیشنهادی

مستندات ایزو 17025

دریافت مستندات ایزو 17025 در این سایت

اگر شما هم شخصی هستید که به دنبال دریافت مستندات ایزو 17025 هستید، می توانید …

کانال تلگرام