اخذ ایزو در تهران


برای این که بتوانیم در پایتخت ایزو دریافت کنیم بایستی یک سری مدارک و شرایط در دسترس ما باشد تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانیم جهت گرفتن ایزو در تهران اقدام کنیم این شرایط و مدارک را به صورت کامل توضیح داده ایم.

شرایط گرفتن ایزو در تهران

گرفتن ایزو در تهران نسبت به سایر شهرهای ایران ساده تر است چون اکثر شرکت های مشاوره ای در پایتخت ایران حضور دارند و در سریع ترین زمان ممکن کارشناسان آن ها می توانند در محل سازمان شما حضور یابند. اما خود مشاوره ایزو در پایتخت شامل شرایطی است که در زیر آورده ایم:

  • شرکت و یا برند شما بایستی از قبل ثبت شده باشد.
  • یک محل فیزیکی برای مشاوره و پیاده سازی استاندارد ایزو موجود باشد.
  • اگر به صورت ناقص مستندات ایزو را به تنهایی پیاده سازی کرده اید بایستی تمامی این اسناد و اطلاعات مربوط به گذشته پاک شود و در اول مستندات ایزو توسط کارشناسان ما مورد ارزیابی و نگارش قرار گیرد.
  • تعیین یک نماینده در سازمان که تعامل خوبی با کارشناسان ایزو داشته باشد لازم و ضروری است. این فرد باید مورد اعتماد مدیر شرکت باشد و تعامل خوبی با دیگر کارکنان و کارمندان سازمان داشته باشد.
  • درخواست مشاوره از طریق این سایت جهت گرفتن ایزو لازم است برای این کار با شماره قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید.
ایزو در تهران

هزینه مشاوره ایزو در تهران

هزینه مشاوره ایزو در تهران به نسبت سایر شهرهای ایران کم تر است چون که شرکت هایی که در پایتخت ایران وجود دارند نیازی به پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب کارشناسان را ندارند و تنها حق الزحمه مشاور ایزو را پرداخت می کنند. بزرگ ترین مشتریانی که برای گرفتن ایزو در تهران متقاضی هستند اغلب در شهرک های صنعتی اشتهارد و شمس آباد و جاده قدیم کرج حضور دارند. هر چند در داخل تهران و اطراف آن شرکت های خدماتی بسیاری حضور دارند که به داشتن مدرک ایزو نیازمندند.

در حالت کلی برای سسیستم های مدیریتی عمومی هزینه مشاوره و پیاده سازی که باید پرداخت شود چیزی در حدود 25 میلیون تومان است که در 5 قسط 5 میلیونی پرداخت می شود.

اگر در پایتخت و یا سایر شهرهای ایران هستید تنها یک تماس با اخذ ایزو فاصله دارید بلافاصله پس از تماس شما به صورت کامل در زمینه مشاوره و پیاده سازی سیستم های مدیریتی و کیفیتی راهنمایی می شوید و مناسب ترین راهکار برای این موضوع و به نسبت موضوع و دامنه فعالیت شرکت شما انتخاب می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *