ثبت ایزو


جهت آشنایی با مزایای ثبت ایزو و دریافت ایزو در سریع ترین زمان ممکن، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ثبت ایزو در سریع ترین زمان

اگر به دنبال شرکت در مزایده یا صادرات محصولات خود به کشور های همسایه هستید، می ‌توانید با دریافت گواهینامه ‌ای کم هزینه و در کمترین زمان ممکن، به راحتی این امور را انجام دهید. جهت ثبت ایزو در سریع ترین زمان ممکن می توانید از طریق سایت ایزو اقدام کنید. شما به راحتی به صورت کاملا غیر حضوری می توانید به دریافت ایزو فوری بپردازید.

از آنجا که ارگان ‌های تولیدی نیازی به مشاوره و پیاده‌ سازی استاندارد های مربوطه ندارند، می ‌توانند گواهینامه ایزو را بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی و نوع فعالیت خود در کوتاه‌ ترین زمان ممکن دریافت کنند. این گواهینامه می ‌تواند ضمانتی برای شرکت در مناقصات و صادرات محصولات شما باشد.

ثبت ایزو

مدارک مورد نیاز جهت دریافت گواهینامه ایزو

مدارک مورد نیاز جهت ثبت ایزو و دریافت ایزو عبارت هستند از:

  • نام و نشان سازمان مربوطه.
  • نوع فعالیت.
  • لوگو.
  • آدرس سازمان.

جهت کسب دریافت ایزو فوری تحت اعتبار IAF به مدارک زیر نیاز دارید.

  • اساسنامه شرکت.
  • پروانه کسب حقیقی.
  • تکمیل فرم پرسشنامه از طرف سایت ایزو.

مدارک مذکور، جهت دریافت و ثبت ایزو فوری بدون مشاوره و مراحل پیاده سازی می باشد. در صورتی که یک سازمان تمایل به دریافت مشاوره و پیاده سازی جهت اخذ گواهینامه دارد، باید به دلیل اینکه این فرآیند زمان بیشتری را می‌طلبد، آماده باشد و گواهی تحت اعتبار iaf و naci دریافت کند.

ثبت ایزو

سریع ترین زمان ثبت ایزو

نهاد هایی که به دنبال دریافت ایزو هستند، سعی در صدور مدارک فوری دارند تا در سریع‌ ترین زمان ممکن بتوانند پس از ثبت ایزو، مدرک خود را دریافت کنند. در نتیجه، زمانبندی دریافت مدارک ایزو بسیار مهم است.

نهاد هایی که مدرکی تحت اعتبار IAF می ‌خواهند نمی ‌توانند آن را در بازه زمانی یک یا دو روزه دریافت کنند. به این علت که، زمان بندی جهت اخذ این گواهینامه‌ ها تقریباً سی روز در نظر گرفته شده است. اما گواهینامه ‌های غیر IAF که تحت اعتبار IAF نمی ‌باشند، می‌توانند در کمتر از یک هفته صادر شوند.

به هر حال، برای اخذ گواهینامه‌ های ایزو، نهاد های صادر کننده باید شرایط سازمان‌ ها و درخواست ‌های آنها را در نظر بگیرند و سپس با تلاش سریع و مدیریت مناسب زمان، به سرعت مدارک مورد نظر را صادر کنند. از طرفی، باید توجه داشت که دریافت یک مدرک ایزو معتبر، زمان بندی دارد و باید به مراحل مختلفی از جمله ارزیابی، آزمون و بررسی رسیدگی شود.

مزایای دریافت ایزو فوری

از مهمترین مزایای ثبت ایزو فوری و دریافت آن، عبارت هستند از:

  • اعتبار بخشی به ارگان شما.
  • صدور مجوز جهت شرکت در مناقصات و مزایدات.
  • عرضه ی محصولات به کشور های همسایه.
  • جلب رضایت مشتریان.
  • ارتقاء و بهبود بهره وری سازمان.
  • دیده شدن برند شما در بازار های رقابتی.

بعضی سازمان ها به دلیل عدم نیاز به دریافت ایزو تحت نظارت سازمان استاندارد، تمایلی به پرداخت هزینه بالایی برای اخذ آن ندارند. بهترین پیشنهاد برای آن ها، ثبت درخواست از طریق CB های خصوصی است که علاوه بر اعتبار جهانی، قابلیت استعلام نیز دارد و همچنین هزینه کمی نیز به دنبال دارد.

شما می ‌توانید با ثبت درخواست خود در سایت ایزو، با پرداخت حداقل هزینه، گواهی ایزو را سریعاً اخذ کنید. کارشناسان ما با حساسیت بسیاری درخواست شما را مورد بررسی قرار داده و بعد از طی مراحل خرید، در زمان معین، گواهی ایزو فوری را برای شما صادر خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *