مشاوره ایزو 17025


بسیاری از کافرمایان در شرکت های آزمایشگاهی به این موضوع نیازمندند که هزینه مشاوره ایزو 17025 چقدر است. ما در این جا به عنوان یک شرکت فعال در این زمینه راهنمایی کامل خواهیم کرد.

هزینه مشاوره ایزو 17025 به چه فاکتورهایی وابسته است؟

3 فاکتور مهم و اصلی در هنگام محاسبه هزینه پیاده سازی ایزو 17025 وجود دارد که ما به عنوان یک شرکت فعال در زمینه پیاده سازی و مستندسازی این استاندارد سخت و مهم به آن اشاره می کنیم:

  1. فاکتور اول که بسیار هم مهم است میزان آشنایی شما با الزامات ایزو 17025 است. چقدر با مستندات این استاندارد آشنا هستید خود می تواند در راحتی و یا سختی پیاده سازی این استاندارد برای مشاور، تاثیرگذار باشد. پس پیشنهاد ما به کارفرمایان عزیز این است قبل از اقدام در جهت گرفتن این استاندارد یک جلسه توجیهی با حضور مشاوران کاربلد گذاشته شود تا میزان دقت و شناخت کارمندان در هنگام اجرای این استاندارد بیش تر شود و این مساله می تواند در کاهش هزینه های اضافی سازمان کمک کند چون دیگر مشاور زمان زیادی برای آموزش الزامات ابتدایی این استاندارد نمی گذارد.
  2. فاصله سازمان شما از پایتخت یعنی تهران چقدر است. مشاور با تجربه ما در شهر تهران ساکن است و اگر شما در شهرستان باشید بایستی هزینه های رفت و برگشت و اسکان استاد دوره را لحاظ کنید که این مساله می تواند در افزایش هزینه های ایاب و ذهاب به خصوص برای شرکت های شهرستانی تاثیر گذار باشد. البته این مساله چندان نگران کننده نیست به خصوص برای شرکت ما که در این زمینه خدمات پیاده سازی و مشاوره ایزو 17025 را به تمامی شهرهای ایران ارائه می کند و ما می توانیم راه حل های خوب و منطقی در این زمینه برای شما در نظر بگیریم.
  3. اما فاکتور بعدی میزان امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سازمان شما برای گرفتن استاندارد ایزو 17025 است. برخی از شرکت های آزمایشگاهی تازه راه اندازی شده اند و هنوز به آن امکانات ایده آل که مورد تایید سایت سازمان تایید صلاحیت ایران است نرسیده اند پس قبل از اقدام در جهت اخذ ایزو 17025 لازم است یک جلسه ابتدایی و توجیهی در این زمینه گرفته شود که امکانات سازمان سنجیده شود و در صورت کمبود این امکانات برای تهیه و خرید لوازم آزمایشگاهی با نظر کارشناس ایزو اقدام گردد.
مشاوره ایزو 17025

بخش های مشاوره و پیاده سازی ایزو 17025

اگر تصمیم نهایی را در جهت گرفتن این استاندارد گرفته اید بهترین مسیر را آمده اید، شرکت ما صفر تا صد اجرای این استاندارد را برای شما عزیزان انجام می دهد. خود مشاوره ایزو 17025 به دو بخش تقسیم بندی می شود:

  • قسمت اول که آموزش الزامات و مستندسازی روش های اجرایی مربوط به آن است که توسط کارشناس مورد تایید شرکت آروین سپهر دیار انجام می گیرد. این قضیه حدودا 3 ماه زمان لازم دارد تا به صورت کامل تمامی فرم های ایزو 17025 مربوط به سازمان شما طراحی شود.
  • قسمت دوم برای گرفتن گواهینامه ایزو 17025، بحث ثبت نام شما در سایت سازمان استاندارد ایران است. بدون شک این مساله را خود به تنهایی نمی توانید انجام دهید و در هنگام ثبت نام و بارگذاری مدارک و اسناد ایزو بایستی یک کارشناس کاربلد در این خصوص در کنار شما باشد.

اگر قصد دریافت و گرفتن ایزو 17025 را دارد همین الان با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *