اخذ ایزو معتبر


اگر یک شرکت هستید و به دنبال اخذ ایزو معتبر برای مجموعه خود هستید بایستی بدانید که گرفتن آن شرایطی دارد که حتما آن را رعایت کنید در این جا به این شرایط پرداخته ایم.

ایزوی معتبر چیست؟

قبل از هر چیزی باید بدانید چه ایزویی معتبر و کدام یک فیک است. منظور از ایزوی معتبر آن است که تمامی ارگان های دولتی و خصوصی استانداردی که دریافت کرده اید را قبول داشته باشند. زمانی که می خواهید در یک مناقصه بزرگ دولتی شرکت کنید برای امتیازدهی به سازمان شما، ایزو می خواهند ایزوی معتبر باعث می شود که رتبه بندی شرکت شما در مناقصه مورد نظر بیشتر شود و این مساله از اهمیت زیادی برخوردار است.

اخذ ایزو معتبر

شناسایی ایزوی معتبر

حتما بایستی در سایت ایزو، کد ریجستری آنلاین ثبت شده داشته باشد. منظور از سایت ایزو، cb است بیایم روشن تر بیان کنیم که cb چیست:

هر مدرک ایزو، از یک cb تبعیت می کند. اخذ ایزو معتبر زمانی امکان پذیر است که دارای یک cb شناخته شده باشد. در کشور ایران cb های معتبر بیشتر از کشورهای آلمان، انگلستان و ایتالیا هستند. معروف ترین cb که در کشور ایران کار کرده است شرکت بین المللی توف آلمان است.

مورد بعدی که در هنگام اخذ ایزو معتبر باید به آن توجه شود ab است. خود cb زیر مجموعه ای از ab ها هستند. به فرض مثال شرکت توف آلمان زیر مجموعه DAKKS آلمان است که تمامی برندهای ثبت و صدور گواهینامه ایزو در آلمان را شامل می شود. هر مدرک ایزویی که در کشور آلمان صادر می شود بایستی حتما زیر مجموعه AB داکس آلمان باشد که در غیر این صورت معتبر نیست.

هم چنین AB معروف برای کشور انگلستان ASCB است که CB های معروفی هم چون QAL انگلستان تحت اعتبار این شرکت،گواهی صادر می کند.

اخذ ایزو معتبر

اخذ ایزو معتبر چگونه امکان پذیر است؟

برای اخذ ایزوی معتبر در سازمان بایستی 3 شرایط زیر فراهم باشد تا به سادگی استاندارد مورد نظر خود را دریافت کنید:

  1. مشخص کنید از کدام کشور می خواهید مدرک بین المللی خود را دریافت کنید. بیشتر مشتریانی که با ما تماس می گیرند هنوز این قسمت را برای خود تعریف نکرده اند. شما آیا می خواهید از کشور انگلستان یا آلمان و یا ایتالیا مدرک دریافت کنید.
  2. زمینه کاری شما چیست. متاسفانه تمامی این cb های معتبر نمی تواند تمامی زمینه های کاری را تحت پوشش خود قرار دهند به فرض مثال ab معتبر ascb انگلستان نمی تواند زمینه های کاری در حوزه خودروسازی و پزشکی را تحت پوشش خود قرار دهد و اگر در یکی از این زمینه ها فعالیت دارید باید روی به ab شرکت dakks آلمان بیاورید.
  3. به تمامی کارکنان و پرسنل سازمان خود گوشزد کنید که می خواهید مدرک ایزو دریافت کنید. خود پروسه گرفتن ایزو زمان بر است و بدون شک بدون همکاری پرسنل سازمان اخذ ایزو معتبر امکان پذیر نیست. به همین دلیل لازم است خط مشی سازمان را در قبال اجرایی کردن خواسته های مشاورین، برقرار سازید.

هزینه اخذ ایزو معتبر

هزینه های مربوط به دریافت ایزوی معتبر بیش از 10 میلیون تومان است. برای این که به صورت دقیق تعیین شود که برای دریافت مدرک مورد نظر شما برای سازمانتان چقدر هزینه لازم است بهتر است همین الان با شماره زیر تماس بگیرید:

شماره تماس: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *