اخذ ایزو

در ماه های اخیر، تعداد شرکت هایی که در خواست اخذ ایزو را داشته اند، بیشتر مربوط به شهر مشهد بوده است و این نشان می دهد شرکت های زیادی در این کلان شهر به دنبال گرفتن استاندارد های مربوط به حوزه خود هستند.
بیشتر شرکت هایی که در شهرک های صنعتی مشهد قرار گرفته اند، ایزو دارند اما به هر حال اعتبار این استاندارد ها بعد از 3 سال تمام می شود و مدیریت سازمان برای بروزرسانی آن بایستی اقدام به دریافت مجدد ایزو کند. دغدغه اصلی شرکت هایی که در مشهد و سایر کلان شهرهای ایران برای اخذ ایزو دارند، این می باشد که شرکت مشاوره در شهر آن ها و یا حداقل نزدیکی آنان باشد تا با اعتماد بیشتری برای گرفتن پروژه اقدام کنند. هر چند می دانیم که بسیاری از شرکت های مشاوره ای ایران در پایتحت یعنی تهران قرار گرفته اند.

اخذ ایزو در ایران

امروزه به دلیل گستردگی اینترنت در ایران، باعث شده که هر وقت به چیزی نیاز داشته باشیم نخستین جایی که سر می زنیم اینترنت است. همین مساله باعث شده که فضای اینترنت، فضایی برای رقابت کسب و کارهای مختلف در زمینه جذب مشتری باشد. هر چند اعتماد کردن در فضای اینترنت بسیار سخت است و بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند که به صورت حضوری کار خود را انجام دهند، اما برای کارهایی خاص هم چون اخذ ایزو نیاز است که حتما با شرکت های زیادی در این زمینه بحث کنیم و آخر سر بهترین شرکتی که با قیمتی منصفانه می خواهد استاندارد را پیاده سازی کند قرار داد ببندیم.

هزینه اخذ ایزو

معمولا استاندارد های تخصصی هزینه ای به مراتب بالاتر نسبت به استاندارد های عمومی هم چون ایزو 9001 دارند. ولی به هر حال بستگی به شرایط کاری، بعد مسافت و هم چنین امکانات شرکت در قبال اخذ ایزو دارد. شما می توانید از طریق روش غیر حضوری هم ایزوی مورد نظر خود را دریافت کنید، پس دیگر نیاز نیست از این بترسید که شرکت مشاوره ای در شهر شما قرار داشته باشد یا خیر.
جها کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس بگیرید.

شماره موبایل: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *