اخذ گواهی ایزو

همیشه متقاضیان عزیز به فکر اخذ گواهی ایزو در کوتاه ترین زمان ممکن بوده اند و ما این امر را برای شما عزیزان میسر کرده ایم و می توانید در کم تر از 2 هفته صاحب ایزو شوید. اما این فرآیند شرایطی دارد که در ادامه در ارتباط با آن توضیح داده ایم.
معمولا گواهینامه های مربوط به ایزو در طی مدت زمانی طولانی به مشتریان اهداء می گردد و همین مساله باعث شده است که نیمی از متقاضیان از گرفتن مدرک ایزو انصراف دهند. ما در این سایت شرایطی را فراهم آورده ایم که شما عزیزان می توانید در ارتباط با استاندارد هایی به خصوص، ایزوی مورد نظر خود را دریافت کنید.

اخذ گواهی ایزو

مدت زمان اخذ گواهی ایزو

در ارتباط با سیستم های مدیریتی عمومی هو چون ایزو 9001، 10002، 22000 و 10004 می توان در مدت زمان کوتاهی، گواهینامه را برای شما صادر کرد. راه حل این است که مستندات و روش های اجرایی این استاندارد ها برای شما ارسال می گردد و سپس از طریق روش های مکاتبه ای شما عزیزان فرم ها و سوابق مربوط به شرکت خود را به صورت واقعی در اختیار کارشناسان ما می گذارید و در این صورت گواهی برای شما صادر می گردد. این روش بستگی به میزان کاری دارد که شما برای خود و سازمانتان انجام می دهید و هر چقدر بیشتر تلاش کنید، گواهی زودتر صادر می شود.

هزینه گواهی ایزو

هزینه های مربوط به گواهی استاندارد های مختلف در دیگر خبرهای این سایت توضیخ داده شده است. اما برای سازمان ها این هزینه ها از 750 هزار تومان به بالاست و برای افراد بین 250 الی 500 هزار تومان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی:

                                 خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *