بسته به سازمان هزینه مشاوره ایزو 9001 می تواند متغیر باشد. اما تنها دلیل برای افزایش و یا کاهش این هزینه ها، نوع و ابعاد سازمان نیست، بلکه خود شرکت گواهی دهنده هزینه های مجزایی را جهت ثبت و صدور مدرک ایزو ارائه می کند. با ما باشید که به شکل کامل راجب این قضیه صحبت کرده ایم.

ایزو 9001 چه کاری انجام می دهد؟

چرا می گوییم استاندارد ایزو 9001، مادر تمامی استاندارد های روز دنیاست. به این دلیل که هماهنگی و قانون را میان تمامی بخش های مختلف سازمان اعم از تولیدی، حسابداری، موجودی، انبارداری و کنترل کیفیت ایجاد می کند. به همین دلیل این استاندارد تمامی بخش های سازمان را درگیر خود می کند و مشاوره ایزو 9001 یکی از واجبات هر سازمانی است.

مشاوره ایزو 9001

مشاوره ایزو 9001 را از کجا دریافت کنیم؟

اگر می خواهید صفر تا صد پیاده سازی استاندارد ایزو 9001 به درستی در سازمان شما به اجراء درآید لازم است که با یک شرکت معتبر و قابل استعلام در این زمینه همکاری کنید. رزومه کاری شرکت می تواند اولین گزینه برای انتخاب شما در زمینه مشاوره ایزو 9001 باشد، هم چنین سابقه کاری شرکت مشاوره در زمینه کاری شما، موضوع مهمی است که باید بدان دقت کنید.

مشاوره ایزو 9001 چقدر هزینه بر است؟

در این جا می خواهیم یک جواب قاطع در خصوص خصوص هزینه ایزو 9001 به تمام مدیرانی که قصد دارند این ایزو را دریافت کنند بدهیم. هزینه مشاوره، پیاده سازی و دریافت مدرک ایزو 9001 چیزی در بین 8 الی 10 میلیون تومان است. که همان طور در متن بالا عنوان کردیم بسته به معتبر بودن شرکت این هزینه ها می تواند تغییر کند.


                                     آقای آروین کریمی پور مدیر فروش: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *