آیا قصد دارید بدانید برای صدور گواهی ایزو ims چقدر باید هزینه پرداخت کنید و شرایط به چه صورت است؟ جهت آشنایی با استاندارد های ایزو به اصطلاح ims با ما همراه باشید. IMS همیشه تمرکز خود را بر کیفیت بالا حفظ کرده است. مشتریان در صنایع و فناوری پیشرفته، از جمله نظامی، پزشکی و الکترونیک و … آنها به شدت به تمرکز مداوم بر کیفیت متکی هستند بنابراین در تلاش برای ثبت ایزو ims می باشند.

ایزو ims جمعی از خانواده استانداردهای مرتبط با سیستم های مدیریت کیفیت است که برای کمک به سازمان ها طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که نیازهای مشتریان، سهامداران و کارکنان را برآورده می کنند.

ما بسیار مفتخریم که اعلام کنیم گواهی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را ارائه میدهیم که نشان دهنده، واحد استانداردهای ایزو در زمینه کیفیت، محیط زیست و ایمنی می باشد.

این گروه بندی ایزوها امکان اجرای یک فرآیند بهبود مستمر را فراهم می کند که شامل موارد زیر می باشد:

  1. ایزو 9001:2015 سیستم مدیریت کیفیت
  2. ایزو 14001:2015 سیستم مدیریت زیست محیطی
  3. ایزو 45001:2018 سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی
    گواهی ایزو ims

داشتن گواهی ایزو ims چه مزیت هایی دارد:

مزایای داشتن این گواهی عبارتند از:

  1. مدیریت داخلی بهتر
  2. هدر رفت کمتر
  3. افزایش کارایی و بهره وری
  4. نتایج ثابت، اندازه‌گیری و پایش شده و استاندارد شناخته شده جهانی
  5. سازگار با سایر استانداردهای ایزو
  6. به حداقل رساندن اشتباهات
  7. گزارش و ارتباطات را بهبود می بخشد
  8. محصولات و خدمات با کیفیت بهتر

داشتن گواهی ims به معنای اطمینان از حداکثر شفافیت و قابلیت اطمینان در طول زمان با توجه به ذینفعان به منظور اطمینان از بهبود استانداردهای عملکرد می باشد.

هر آنچه که نیاز است در خصوص ایزو ims بدانید:

ایزو 9001:2015، ایزو 14001:2015 و ایزو 45001:2018 ساختار سطح بالا یکسانی را به اشتراک می گذارند که رویکرد کلی برای ادغام الزامات آن سه استاندارد ایزو برای ایجاد مجموعه ای قوی ساده می کند. دستورالعمل ها و رویه های یکپارچه الزامات این سه استاندارد ایزو را به عنوان چارچوبی برای ایجاد یک سیستم مدیریت یکپارچه قابل ممیزی  تکرار و احتمال عدم انطباق در طول ممیزی های گواهی را کاهش می دهد. الگوهای دستی یکپارچه به همه سازمان ها اجازه می دهد تا فرآیندهای مورد نیاز برای دستیابی به رضایت مشتری، افزایش پایداری و …. را اجرا کنند.

نکته کلیدی برای مدیریت کارآمد این استانداردها درک میزان اشتراک فوق العاده در الزامات و انتظارات بین آنهاست. به عنوان مثال، تمام استانداردهای سیستم مدیریت نیازمند یک خط مشی، یک هدف و یک بررسی مدیریتی هستند. علاوه بر این، هر یک از آنها نیاز به ارزیابی ریسک و کنترل‌هایی برای ریسک‌های شناسایی‌شده دارند. ( یعنی تمامی استانداردها نیازمند کنترل اسناد و سوابق، ممیزی داخلی و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه هستند).

این شناخت الزامات مشترک منجر به روش شناسی سیستم های مدیریت یکپارچه (IMS) شده است که در آن الزامات گروه بندی شده در بند استانداردها می توانند توسط یک فرآیند تجاری واحد برآورده شوند.
گواهی ایزو ims

چگونه ایزو ims را در سازمانی به اجرا در آوریم:

یکپارچه سازی سیستم های مدیریت:

همه سیستم های مدیریتی از چرخه بهبود مستمر به نام قانون بررسی برنامه (PDCA) تکامل می یابند. این معماری پایه الزامات مشترکی را در هر یک از مراحل چرخه PDCA برای استانداردهای چندگانه ایجاد کرده است. به عنوان مثال، در مرحله برنامه ریزی، تمام استانداردهای سیستم مدیریت شامل تعریف خط مشی، تعیین اهداف و ایجاد برنامه ای برای دستیابی به اهداف و ارزیابی ریسک های کسب و کار است. این الزامات مشترک سیستم های مدیریتی را می توان با رویه ها یا فرآیندهای مشترک برآورده کرد که این خود یک حقیقت اساسی در مسیر استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه به حساب می آید.

هزینه اخذ گواهی ایزو ims:

زمانی که مدیران سازمانی می خواهند از نمایندگی های ایزو استعلام قیمت بگیرند، کارشناسان ما فرمی را جهت آشنایی هرچه بیشتر آن مجموعه ارسال خواهند کرد. بنابراین با این کار ما به اطلاعات کلی از نظر حجم سازمان، تعداد پرسنل و نوع دستگاه ها و … بدست می آوریم و با توجه به آن جهت استقرار استاندارد های ایزو قیمت خواهیم داد.

پس از ابلاغ قیمت و بستن قرارداد مشاوران ما اعزام و صفر تا صد پروسه را در آن سازمان به انجام می رسانند و در صورت موفقیت آمیز بودن پروژه گواهی ایزو ims صادر خواهد شد.

جهت اطلاع دقیق از تعرفه صدور گواهی ایزو ims با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *