دریافت ایزو 17025


برای دریافت ایزو 17025 شرایطی لازم است که یک شرکت متقاضی بایستی آن را رعایت کند. پیش نیازهای مربوط به گرفتن این استاندارد را معرفی کرده ایم.

بارگزاری مدارک ایزو 17025

بارگذاری و تهیه مدارک سیستم کیفیت آزمایشگاه به دو دسته تقسیم می شود که کنترل این موارد به شرح زیر است:

  1. مدارک درون سازمانی: مدارک مربوط به خط مشی کیفیت، نظامنامه کیفیت که اقدام و پر کردن این مدارک توسط مدیر کیفیت، مدیر فنی و سایر پرسنل ذیربط صورت می گیرد.
  2. مدارک برون سازمانی: که توسط سایر واحدها و یا خارج از آزمایشگاه شرکت تهیه می شوند مانند قوانین، مشخصات فنی، استانداردها و نرم افزارهای تخصصی

زمانی که این مدارک توسط راهنمایی های مشاور تکمیل شود بایستی توسط آزمایشگاه و در سایت سازمان تایید صلاحیت ایران بارگزاری شود. بارگزاری این مدارک خود پروسه ای طولانی و زمان بر است که توسط راهنما و مشاور شرکت ما انجام می پذیرد.

دریافت ایزو 17025

جهت دریافت ایزو 17025 چقدر سرمایه لازم است؟

بسیاری از مشتریان زمانی که با ما ارتباط می گیرند اولین سوال آن ها میزان سرمایه گذاری این پروژه است. هزینه دقیقی نمی توانیم برای این کار به شما عزیزان اعلام کنیم، قبل از اعلام هزینه های مربوط به گرفتن ایزو 17025، فرمی برای شما ارسال می شود که بایستی آن را با دقت پر کنید در این فرم موارد زیر آورده شده است:

  • آیا آزمایشگاه یا سازمان مادر دارای استاندارد ایزو 9001 می باشد؟
  • آزمایشگاه تاکنون در مقایسات بین آزمایشگاهی یا آزمون های مهارت شرکت کرده است یا خیر؟
  • آیا آزمایشگاه از مواد مرجع تایید شده CRM استفاده می نماید؟
  • مدیر آزمایشگاه بایستی لیست کلیه تجهیزات آزمایشگاه را در یک فایل جداگانه و به صورت پیوست برای ما ارسال کند
  • بایستی لیست دوره آموزشی درخواستی تیک زده شود این دوره های آموزشی شامل 1- تضمین کیفیت نتایج آزمون با استفاده از نرم افزار MINITAB است. 2- تخمین عدم قطعیت اندازه گیری با استفاده از نرم افزار QMsys gum م 3- نمونه برداری پذیرشی با استفاده از نرم افزار. 4- صحه گذاری روش های آزمون با استفاده از نرم افزار مربوطه. 5- نقش عدم قطعیت اندازه گیری در فرآیند ارزیابی انطباق. 6- ممیزی داخلی مطابق با استاندارد ایزو 17025

اگر خواهان تمامی این دوره های آموزشی باشید می توانید با سرمایه گذاری مابین 40 الی 50 میلیون تومان به فکر گرفتن گواهی ایزو 17025 آزمایشگاه باشید.

دریافت ایزو 17025

وظایف مشاور در قبال اجرای ایزو 17025

بستن قرار داد میان کارفرما و مشاور، اولین اقدام در جهت اجرای پروژه ایزو 17025 می باشد. تعهداتی میان کارفرما و پیمانکار وجود دارد که در هنگام امضای بایستی به این تعهدات طرفین توجه شود. از مهم ترین وظایف یک مشاور در قبال اجرای این استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محرمانه نگه داشتن تمامی اطلاعاتی که مشاور از سوی کارفرما دریافت می کند.
  • آموزش تمامی الزامات و مستندات مربوط به این سیستم مدیریتی در آزمایشگاه
  • طراحی و تمامی مستندات، فرم ها و روش های اجرایی استاندارد ایزو 17025
  • ثبت نام اولیه در سایت سازمان ملی استاندارد ایران و بارگزاری فرم های تکمیل شده مربوط به اسناد و اطلاعات شرکت
  • حضور در نوبت ممیزی اداره استاندارد در جهت تایید برای ثبت و صدور مدرک ایزو 17025 از سمت سازمان استاندارد ایران

قبل از هر کاری به کارشناس فروش ما پیغام دهید تا فرم مشاوره ایزو 17025 برای شما ارسال گردد. پس از تکمیل فرم از سوی شما، هزینه دریافت ایزو 17025 و هم چنین مدت زمان مربوط به انجام این پروژه برای شما تشریح می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های زیر تماس بگیرید:

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *