ایزو 9001 در ایران

شرایط دریافت ایزو 9001 در ایران توسط کارشناسان ما در این مقاله شرح داده می شود، پس با ما همراه باشید. شرکت آروین  سپهر دیار یک مجموعه مستقل است که در سال 1390 در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. مرکز ما توسط متخصصان بسیار متعهد و با تجربه اداره می شود. ما اعتباری را برای خدمات خود در زمینه صدور گواهینامه سیستم مدیریت، بازرسی شخص ثالث، و آموزش حسابرس ارشد در سراسر جهان، ایجاد کرده ایم.
ایزو 9001 در ایران

آشنایی با اهداف و کاربرد استاندارد ایزو 9001:

استاندارد سیستم مدیریت کیفیت الزامات یک عملکرد استاندارد سیستماتیک مدیریت کسب و کار را برای سازمان ها فراهم می کند. بدون شک استاندارد ایزو 9001 برای سازمان های کوچک و متوسط ​​و نوپا بسیار مفید است زیرا چندین مزیت را برای سازمان فراهم می کند. سازمانی که بخواهد این استاندارد کاربردی را اجرا کند، زمانی که الزامات این استاندارد را در سازمان با مستندات مناسب، آموزش، نظارت، ترتیبات پشتیبانی مانند زیرساخت‌های شخصی شایسته و لازم (ماشین‌آلات، تجهیزات، محیط کار مناسب و غیره)، مواد اولیه و … در محل اعمال شود، آنگاه آن سازمان واجد شرایط دریافت گواهینامه ایزو می باشد.

نکته مهم: مدارک و سوابق مهم زیر برای ممیزی گواهینامه ایزو باید در سازمان نگهداری شود، اما توجه داشته باشید که این مدارک محدود نیستند و بسته به ماهیت فعالیت های سازمان می توانند از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت باشند، آنگاه می تواند درخواست گواهینامه ایزو 9001 را از مرجع معتبر صدور گواهینامه ایزو ارائه دهنده خدمات در ایران را به ثبت برساند. قطعا می دانید که آخرین بروز رسانی این استاندارد در سال 2015 توسط سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) منتشر شد. کاربرد دریافت استاندارد ایزو 9001 و اخذ گواهینامه آن از بسیاری جهات به سازمان کمک می کند مانند افزایش بهره وری سازمان، ارتقای عملکرد کلی سازمان، ایجاد فرصت های تجاری جدید برای سازمان، افزایش رضایت مشتری و غیره.

مراحل دریافت ایزو 9001 در ایران:

سازمانی که طبق رویه استاندارد فرآیند صدور گواهینامه ایزو، آماده درخواست گواهی به مرجع و نمایندگان ایزو در ایران می باشد، ابتدا بهتر است مراجع صدور گواهینامه ایزو در ایران را که خدمات گواهینامه ایزو معتبر ارائه می کنند را بیابید و سپس کلیه مدارک لازم را تهیه و با حفظ سوابق لازم در سازمان پیاده سازی کرده اید را ارائه دهید. برای اطلاع از هزینه صدور گواهینامه ایزو 9001، پیشنهاد را از مراکز صدور گواهینامه دریافت کنید. هنگامی که هزینه گواهینامه دریافت کردید و متوجه شدید که در بودجه سازمان شما است، سپس سفارش خود را نهایی فرمایید.

و در آخر بر اساس یافته ها و نتیجه گیری های ممیزی که سازمان برای گواهینامه ایزو 9001 ارائه می شود، تیم ممیزی بدنه گواهی از شما برای ممیزی بازدید خواهد کرد. همه اینها در مورد فرآیند جهت دریافت ایزو 9001 الزامی می باشد.
ایزو 9001 در ایران

فواید دریافت ایزو  برای سازمان ه9001:

بی شک دریافت گواهی ایزو 9001 برای سازمان مزایای زیادی دارد که به هدف و هدف سازمان بستگی دارد. اما متداول ترین مزایای صدور گواهینامه، به طور کلی همه سازمان ها اینها هستند:

  1. افزایش رضایت مشتری
  2. عملکرد کلی سازمانی افزایش می یابد
  3. بهره وری بهبود یافته ها
  4. کارمند شایستگی بیشتری پیدا می کند و نتیجه گراتر می شود
  5. فرصت کسب و کار جدید برای سازمان
  6. انطباق مقررات مربوط به محصولات یا خدمات بهبود یافته است
  7. تصویر سازمان در میان جامعه تجاری بهبود یافته است
  8. پتانسیل افزایش سودآوری سازمان

اگر سازمان شما در ایران واقع شده است و به دنبال گواهینامه ایزو 9001 هستید، لطفا با یک موسسه گواهینامه ایزو معتبر و حرفه ای تماس بگیرید، که می تواند به سازمان شما کمک کند تا به بهترین نحو احسن و با کمترین هزینه گواهینامه ISO 9001 را  دریافت کنید.

جهت دریافت ایزو 9001 در ایران با شماره های زیر تماس بگیرید.
شماره تماس: 09185210731
شماره تماس: 09902702205

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *