اخذ ایزو ارزان


مدیرانی که به دنبال اخذ ایزو ارزان در تهران و شهرستان هستند بایستی بدانند که برای این موضوع نکاتی را از قبل رعایت کرده باشند که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

چرا گرفتن ایزو مهم است؟

ایزو مبحثی است که امروزه بسیار بدان توجه می شود. و تمامی سازمان ها و صنایع بزرگ و متوسط از قبل آن را برای خود دریافت کرده اند. اگر شما شرکت نوپایی هستید و گرفتن ایزو برای شما الزام شده لازم است قبل از دریافت آن به نکاتی توجه کنید که هزینه های مربوط به صدور را به شدت کاهش می دهد.

چگونه برای گرفتن ایزو هزینه کم تری پرداخت کنیم؟

لازم است برای گرفتن ایزو، از قبل هزینه ای پرداخت کنید این هزینه ها معمولا برای مدیران سازمان که نوپا هستند بسیار عذاب آور است و دوست دارند تا حد امکان کم ترین هزینه را بابت دریافت گواهینامه پرداخت کنند. در واقع مدیران شرکت بیشتر به دنبال اخذ ایزو ارزان هستند و به همین دلیل ما می خواهیم به نکاتی در این مقاله بپردازیم که ایزوی ارزان شما هر چه سریعتر دریافت شود، اما چگونه؟

  • ایزوی ارزان زمانی امکان پذیر است که شما به الزامات و مستندات مربوط به سیستم های مدیریتی و کیفیتی آشنا باشید و یا نماینده شما آشنا باشد. به همین دلیل پیش نیاز دریافت ایزو، آشنایی با موضوعیت استاندارد های مدیریتی و کیفیتی است.
  • برای این موضوع افرادی را در سازمان خود استخدام کنید و پرورش دهید که با مستندات ایزو کم و بیش آشنایی دارند.
  • باید شرکت مشاوره ای را انتخاب کنید که بهترین کمک را در این زمینه به شما بدهد. لازم است از خود سوال کنید که گواهینامه ایزو را برای چه کاری می خواهید. بیشتر سازمان ها گواهینامه را برای شرکت در مناقصات و همایش ها، بالا بردن اعتبار و برند شرکت و هم چنین مدیریت کردن اعضا و پرسنلین سازمان می خواهند.
اخذ ایزو ارزان

اخذ ایزو ارزان چگونه دریافت می شود؟

هم اکنون اخذ ایزو در شرکت آروین سپهر دیار و با کم ترین قیمت امکان پذیر است. تیم مشاوره فنی دوست دارد با شما که متقاضی ایزو و استاندارد هستید همکاری بلند مدت داشته باشد و حاشیه سود خود را در جهت دریافت ایزو و مستندات آن بسیار پایین آورده است. هزینه مربوط به اغلب ایزوهای مدیریتی و کیفیتی از برندهای معروف شرکت های آلمانی و انگلستانی در جدول زیر آورده است و به ازای هر مشتری که به ما معرفی می کنید 20 درصد در این زمینه تخفیف دریافت خواهید کرد:

هزینه ایزو 9001

2 میلیون تومان

هزینه ایزو 14001

2 میلیون تومان

هزینه ایزو 45001

2 میلیون تومان

هزینه ایزو 10004

یک میلیون و پانصد

هزینه ایزو 10002

یک و پانصد

ایزو 22000

2 میلیون و پانصد

hse.ms

3میلیون

شرکت آروین سپهر دیار تمامی این استاندارد ها را به همراه فرم و روش های اجرایی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. پیشنهاد می شود اگر درخواست خدمات ایزو را دارید همین الان با شماره زیر تماس بگیرید

شماره همراه: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *