گواهینامه مدیریت کیفیت

دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001، مسئولیت خدمات یا کیفیت محصول را در اختیار شما قرار می دهد تا پایه و اساس توسعه رسمی در نقش خود و صلاحیت مقدماتی را برای مدیران فراهم آورد. در واقع این مدرک به سازمان نشان می دهد که هم اکنون سیستم آن ها در چه وضعیتی قرار گرفته و برای رقع نقص های سازمانی چه اقداماتی باید صورت گیرد.

سیستم مدیریت کیفیت چیست؟

سیستم مدیریت کیفیت یک سیستم جامع است که شامل فرآیندها، رویه ها و سیاست هایی برای دست یابی به اهداف کیفی یک کسب و کار است. گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 به عنوان قطب اسناد و خط مشی های سازمان عمل می کند و به سازمان کمک می کند تا تصویری شفاف از اهداف تجاری خود داشته باشد و درک کند که فعالیت های انجام شده در داخل مشاغل چگونه می توانند به همسویی با اهداف مشاغل کمک کنند.
مشاغل دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت، به طور منظم مناطقی از پیشرفت را در داخل سازمان مشخص می کنند و روندهای موجود را بهبود می بخشند تا اطمینان حاصل شود که مطابق با اهداف تجاری سازمان است.

گواهینامه مدیریت کیفیت

مزایای صدور گواهینامه مدیریت کیفیت چیست؟

هنگامی که یک کسب و کار دارای گواهینامه مدیریت کیفیت است در واقع به مشتریان و ذینفعان نمایش می دهد که این سازمان دارای یک سیستم و پروسه مستند برای دست یابی به خروجی ها و محصولات با کیفیت است. برخی از مزایای آن عبارتند از:

  • با ارائه محصولات با کیفیت مشتریان خود را خوشحال نگه دارید.
  • رشد تجارت با مشتریان جدید رقم می خورد.
  • قادر به درخواست مناقصه های دولتی و بزرگ می شوید.
  • داشتن یک سیستم موثر برای مستندسازی و مراحل استاندارد
  • ارتباطات داخلی و خارجی سازمان بهبود پیدا می کند.
  • کاهش هزینه ها را شامل می شود. ( از شناسایی اقدامات صرفه جویی در هزینه و کاهش ضایعات)
  • فرهنگ کار در سازمان بهبود پیدا می کند.
گواهینامه مدیریت کیفیت
Business Quality Teamwork Concept

روند اجرای یک سیستم مدیریت کیفیت چگونه است؟

وقتی که یک کسب و کار تصمیم به گرفتن گواهینامه مدیریت کیفیت می گیرد، اولین قدم شناسایی اهداف تجاری است. این همان چیزی است که کل سیستم مدیریت کیفیت به آن اعتماد دارد.
برای درک زمینه های کلیدی سیستم مدیریت کیفیت با آن ها کار می کند. می تواند تجارت خود را تجزیه و تحلیل کند. یک رویکرد جامع به شما کمک می کند تا با برنامه مدیریت کیفیت به اهداف جامع خود برسید.

گام بعدی منعکس کردن اهداف شما برای دست یابی به سیستم مدیریت کیفیت است. این اصل می تواند شامل توسعه فرآیندها و سیستم های کاری باشد. ممکن یک سیستم مدیریت کیفیت شامل فرآیندهایی در زمینه طراحی و توسعه محصول باشد. مولفه خدمات مشتری ممکن است رویه های فروش و تیم خدمات مشتری را شامل می شود.

جهت دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت و مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *