آیا می دانید که هزینه گواهینامه ایزو 10015 به چه چیزهایی بستگی دارد؟ چه کاری باید انجام دهیم تا این مدرک بین المللی را برای کسب و کار خود دریافت کنیم؟ روش های دریافت این گواهی معتبر چیست و از چه طریقی می توان اقدام کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات در ادامه مطلب
داشتن گواهینامه ایزو 10015 به معنای بررسی تمامی اصولی است که می توان بهترین نتیجه را از یک سیستم آموزشی در شرکت دریافت کرد. گاهی اوقات سازمان هزینه هایی را بابت مشاوره و آموزش یک مبحث خاص پرداخت می کند که اصلا کارایی ندارد و نمی تواند آن سرمایه ای را که هزینه کرده است برای خود بازگرداند. در این جا به اهمیت استاندارد ایزو 10015 پی می بریم.
مراحل اخذ گواهینامه ایزو 10015
سه مرحله کلی وجود دارد که در سیستم باید پیاده سازی شود:
- نیازسنجی آموزشی. این که اساسا پرسنلین شرکت را دسته بندی کنیم و هر کدام از آن ها به چه آموزش هایی در حوزه کاری خود نیاز دارند تا به وسیله این مهارت ها بتوانند مسیر رشد و تعالی سازمان را فراهم کنند.
- بازخورد دوره آموزشی به چه شکلی بوده است. اساسا شرکت ها به این موضوع بی اهمیت هستند که دوره آموزشی چقدر توانسته در برطرف کردن نیازهای شرکت موثر باشد. اگر این اصل را به درستی انجام دهیم می توانید به مرور زمان تشخیص دهید که در هر بازه زمانی افراد و پرسنلین سازمان به چه آموزش هایی نیاز دارند.
- روند بررسی و نمره دهی به مشاور و یا مدرسی که دوره را در سازمان برپا کرده و آیا توانسته تا حدودی مهارت هایی را که افراد خواهان آن بوده اند را یاد دهد. این هم یکی دیگر از مهم ترین موضوعات مربوط به ایزو 10015 به حساب می آید.
هزینه دریافت ایزو 10015
هزینه های مربوط به این استاندارد به دو قسمت تقسیم بندی می شود. بخش اولی سیستم مشاوره است که بایستی تمامی الزامات استاندارد پیاده سازی شود و سپس مورد ممیزی قرار گیرد و بخش دوم شامل هزینه ثبت و صدور گواهینامه ایزو 10015 است. معمولا جمع این هزینه ها معادل یک میلیون و پانصد هزار تومان می شود.
خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731 |
آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205 |
بدون دیدگاه