مجموعه آروین ایزو شما را به خرید بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نکات استاندارد ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

آنچه در این مقاله میخوانید.....

اهداف ایزو 10002 رضایتمندی مشتریایزو 10002 رضایتمندی مشتری چیست؟مزایای مدیریت شکایات مشتریچگونگی اجرای ایزو 10002 رضایتمندی مشتری
ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

نکات مربوط به استاندارد ایزو 10002 رضایتمندی مشتری بسیار زیاد است، اما مهم ترین اصل و قانون که با این استاندارد ادغام شده، مدیریت کردن شکایات مشتری جهت برآورده کردن انتظارات آن هاست. تبدیل کردن این شکایات به رضایت مشتری هنری است که سازمان ها برای به دست آوردن آن باید تلاش کنند.

اهداف ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

زمانی که شکایت مشتری را به عنوان یک فرصت در نظر بگیرید به ویژه برای زمانی که به وسیله این شکایات بتوانید فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود ببخشید. ب استفاده از ایزو 10002 رضایتمندی مشتری می تواند شما را به رسیدن به این اهداف کمک کند و فرقی نمی کند حوزه کاری و ماهیت اندازه تجارت شما چقدر باشد. سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری یک نیاز اساسی برای تمامی مشاغل به حساب می آید، به ویژه صاحبان کسب و کاری که می خواهند موفق باشند.

ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

ایزو 10002 رضایتمندی مشتری چیست؟

تمامی مشتریان از خدماتی که به آن ها ارائه می دهید توقع زیادی دارند و مسلما رقبای شما برای تحقق کردن این انتظارات سخت تلاش می کنند.  با بهره گیری از استاندارد ایزو 10002 مشتریانی را که از شما شکایت دارند شناسایی کنید. این کار می تواند هم منجر به شناسایی نقاط ضعف شما شود و هم این که مشتریان ناراضی را به راضی تبدیل کنید. در واقع با پیاده سازی الزامات این استاندارد به صورت هدفمند و سیستماتیک می توانید به شکایات مشتریان بپردازید.

ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

مزایای مدیریت شکایات مشتری

  • دستیابی به بهره وری عملیاتی برای شناسایی روند و دلایل شکایت
  • درگیری کارکنان شرکت با فرصت های جدید ارائه خدمات به مشتریان
  • می توانید شکایات بیشتری را با استفاده از رویکرد مشتری مداری حل کنید
  • جهت بهبود کارایی کلی در سیستم استاندارد ایزو 10002 را با ایزو 9001 بگیرید.

ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

چگونگی اجرای ایزو 10002 رضایتمندی مشتری

  • تعهد و پشتیبانی را از مدیریت ارشد به دست آورید
  • کل تجارت را با ارتباطات داخلی درگیر کنید
  • بازخورد مشتری را در مورد مدیری شکایات فعلی دریافت کنید
  • تیم اجرایی خود را جهت به دست آوردن بهترین نتیجه تشکیل دهید
  • نقش ها و مسئولیت ها را جهت اجرای این استاندارد در بازه های زمانی معین تعیین کنید
  • جهت درک و استفاده از سیستم ایزو 10002 رضایتمندی مشتری به کارمندان خود آموزش دهید.
  • به طور مرتب و منظم سیستم ایزو 10002 را مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید که هم چنان موثر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره و مدرک ایزو با شماره زیر تماس بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205
خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیریت مجموعه: آروین کریمی پور

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09902702205

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09185210731

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@arviniso.com

مجموعه آروین ایزو شما را به خرید بهترین خدمات ایزو دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.