اگر به فکر گرفتن مدرک ایزو برای خود و سایر پرسنلین و مدیران شرکت هستید، می بایست از طریق مشاوره در این زمینه اقدام کنید. بدون شک با داشتن یک مشاور کاربلد می توانید مدارک معتبری را اخذ کنید و از این اسناد در جهت پیشبرد اهداف سازمانی خود استفاده کنید.
شاید برای شما جالب باشد که در حال حاضر بسیاری از مدیران از مدرک ایزو تنها برای چسباندن آن در دفتر کاری خود و حفظ اعتماد مشتریان استفاده می کنند، در حالی که برخی از افراد بلدند که چگونه با گرفتن مدرک ایزو، سودآوری شرکت خود را چندین برابر کنند.
مزایای گرفتن مدرک ایزو
در حال حاضر بسیاری از مشتریان و سهامداران یکی از راه های پیش بینی کیفیت خدمات و محصولات شرکت را در مدارک معتبری می بینند که آن سازمان دریافت کرده است. این قضیه بسیار مهم است که افراد با چشم کار می کنند و اگر چشم آن ها به شما اعتماد کند مطمئنا با شما همکاری خواهند کرد. این قضیه تنها منوط به ایران نیست.
اما تنها مزیت مربوط به گرفتن مدرک ایزو، در اعتمادسازی نیست، بسیاری از افراد از این مدرک برای بحث صادرات، شرکت در مناقصات و رتبه بندی ها و کارهای مهم دیگر استفاده می کنند.
شرایط دریافت مدرک ایزو
اما برای داشتن چنین مدرکی نیاز است که سازمان خود را از قبل آماده کرده باشد. سه کار اساسی می بایست در شرکت به وقوع بپیوندد تا این مدرک اخذ شود. این فعالیت ها شامل:
- تعهد سیستم مدیریت شرکت در قبال موارد اجراء شده در سازمان
- تعهد به آموزش پرسنلین در کلیه سطوح
- ممیزی های مراقبتی در جهت بهبود سیستم وضعیت شرکت
هزینه گرفتن مدرک ایزو چقدر است؟
مدارک ایزو، به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. مسلما در حال حاضر حدود 50 درصد از این مدارک در کشور ایران جعلی و تقلبی است. اگر می خواهید به اصل بودن مدرک خود اطمینان پیدا کنید می توانید نمونه ای از این مدارک را از شرکت مربوطه دریافت کنید و آن را به سازمان استاندارد نشان دهید. مسلما کارمندان این سازمان بیشتر می توانند شما را در زمینه دریافت این مدرک کمک کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گرفتن مدرک ایزو با ما ارتباط بگیرید.
خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731 |
آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205 |
بدون دیدگاه