مستندات ایزو 10004

تمامی الزاماتی که در مستندات ایزو 10004 گنجانده شده است، یک هدف را دنبال می کنند و آن افزایش میزان رضایت مشتریان است و اولین گام در این رابطه سنجش این رضایت در سازمان است.
در این متن در خصوص الزاماتی توضیح خواهیم داد که در مستندات ایزو 10004 آورده شده است. این الزامات در 2 دسته کلی تقسیم بندی می شوند و در نهایت همگی یک هدف را دنبال می کنند. الزاما این مستندات قراردادها و فرآیندهای کلی سازمان را تغییر نمی دهند بلکه در جهت شناخت مشتریان سازمان است. این استاندارد تکمیل کننده سیستم مدیریت کیفیت در سازمان است.

مستندات ایزو 10004

مستندات ایزو 10004

بخش اولی این مستندات شامل:

  • هدف از سنجش رضایت مشتریان در سازمان
  • شناخت کامل مشتریان سازمان
  • چگونگی دریافت اطلاعات از مشتریان
  • تقسیم بندی مشتریان

و بخش دوم این مستندات شامل:

  • عواملی که در میزان رضایت مشتریان تاثیر گذار است
  • پایش، تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان
  • روش های سنجش رضایت مشتریان
  • بهره گرفتن از روش های آماری در خصوص میزان قابلیت اطمینان به اطلاعات مشتریان

مستندات ایزو 10004

گواهینامه ایزو 10004

پس از این موارد و اجراسازی آن در سازمان می توانید درخواست ممیزی دهید و کارشناسان ما در یک جلسه ممیزی را انجام می دهند و در صورت تایید گواهینامه را برای شما صادر خواهیم کرد. گواهینامه ایزو 10004 از انگلستان است و حدود 750 هزار تومان هزینه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

                                 خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *