دانلود مستندات ایزو 10002:2018 در شرکت آروین سپهر دیار امکان پذیر است. اگر قصد استقرار ایزو سیستم مدیریت شکایت مشتری با کمترین هزینه را دارید، بهتر است آخرین ورژن پکیج کامل مستندات ایزو مربوطه را دریافت نمایید.
ایزو 10002 چیست:
استاندارد 10002:2018 یک پروسه مهم به شمار می آید که تمرکز اصلی آن در خصوص رسیدگی به شکایات است، اصولا طراحی و تدوین استاندارد سنجش رضایت مشتری توسط سازمان استاندارد ایزو می باشد. هدف این استاندارد ارائه دستورالعمل هایی برای بررسی روند رسیدگی به شکایات و در نهات کاهش نارضایتی ارباب رجوع می باشد. چنین فرآیندی برای تمامی سازمان ها صرف نظر از زمینه فعالیت آنها می باشد که شامل برنامه ریزی، طراحی، توسعه، بهره برداری، نگهداری و بهبود است.
دلیل درخواست متقاضیان برای دریافت مستندات:
گروه مشاورین آروین ایزو مستندات ایزو 10002 را برای پیاده سازی از الزامات استاندارد معرفی کرده است. این پکیج مستندات شامل مجموعه کاملی از اسناد اجباری و راهنمایی کلی در خصوص استاندارد ایزو 10002 و همچنین ابزارهای پروژه برای پشتیبانی از اجرا و در نهایت صدور گواهینامه سریع ایزو می باشد. با استفاده از پکیج کامل مستندات ما؛ خریداران عزیز می تواند تغییرات لازم را بر اساس نیاز سازمان خود اعمال فرمایند.
مشاوره مستندات ایزو 10002:2018
ما همچنین خدمات مشاوره مستندات ایزو 10002:2018 را به صورت آنلاین ارائه می دهیم که در آن سازمان ها جزئیات خود را از طریق پلتفرم های دیجیتال مانند ایمیل و سایر منابع به ما ارائه می دهند و ما اسناد را برای سازمان آنها آماده می کنیم. ما همچنین از طریق گفتگوی اینترنتی و کنفرانس های ویدئویی به آنها در استفاده از مستندات ایزو 10002:2018 برای پیاده سازی و ممیزی بهتر سیستم کمک می کنیم. در واقع این فرآیند کلی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه یادگیری الزامات پیاده سازی سیستم و مستندسازی می شود.
سرفصل های مستندات ایزو 10002 ویرایش 2018:
مستندات ایزو 10002 به دو دسته مدارک و سوابق دسته بندی می شود، که هر کدام سرفصل مختص به خود را دارد، زیر مجموعه کلی آن به شرح زیر است:
- مدارک شامل ریسک ها، روش اجرایی ( کنترل مدارک و اسناد، روش اجرایی سنجش رضایت مشتری، روش اجرایی رسیدگی به شکایات مشتری، روش اجرای بازنگری مدیریت، آموزش، اقدامات اصلاح و پیشگیرانه)، خط مشی، اهداف
- سوابق شامل: فرم نظر سنجی رسیدگی به شکایات، فرم ثبت شکایات، فرم پیگیری شکایات، فرم مدیریت شکایات، دفتر ثبت شکایات، توضیح فراوانی شکایات، تعهد رازداری پرسنل، پایش بازرگانی آموزش، چک لیست ممیزی داخلی
موارد دیگر که در این پکیج قرار دارد فارق از موارد ذکر شده، نیازها و نمودار مراحل رسیدگی به شکایات مشتری و ….
شرکت مشاوره آروین ایزو در همکاری با مراجع اعتبار بخشی iaf، مشاور پیشرو ایزو در جهان است که مستندات ایزو 10002:2018 برای تمامی سازمان ها معرفی کرده که مطابق آخرین نسخه استاندارد بین المللی طراحی شده است.
مستندات ایزو 10002 بصورت فایل word می باشد که برای اطمینان از سیستم کیفیت مؤثر، رویهها و چک لیستهای ممیزی استاندارد ایزو 10002 در قالبهای قابل ویرایش، تایید و جمع آوری شده است. با دریافت این پکیج کامل کاربران میتوانند استاندارد ایزو 10002:2018 را خودشان پیادهسازی کنند، زیرا تمام اسناد مورد نیاز در پکیج ما همراه با راهنمایی و پشتیبانی ارائه شده است. مزیت کلیدی استفاده از چنین مستنداتی این است که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه در فرآیند مستندسازی و در نتیجه صدور گواهینامه ایزو 10002:2018 می شود.
دانلود مستندات ایزو 10002:2018:
با دانلود نسخه رایگان ما، کاربران محتوای مستندات ایزو 10002:2018 را درک خواهند کرد. که این امر به آنها کمک می کند تا تصمیم آگاهانه ای برای خرید بگیرند. کاربران می توانند آن را به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت شخص ثالث ایمن در گزینه پرداخت فروشگاه سایت اصلی، خریداری کنند. با خرید موفقیت آمیز مستندات استاندارد 10002:2018، ما یک نام کاربری و رمز عبور را در عرض تایم کوتاهی برای تحویل الکترونیکی آنلاین محصول خود ارائه می دهیم. کاربران می تواند به راحتی با توجه به مستندات خریداری شده در فرآیند اخذ گواهینامه ایزو 10002:2018 گام بردارد.
قیمت مستندات ایزو سیستم مدیریت بررسی شکایات مشتری 250 هزار تومان می باشد.
جهت سفارش مستندات ایزو 10002 آخرین ورژن و یا مشاوره بیشتر با شماره های زیر تماس گیرید.
شماره موبایل: 09902702205
بدون دیدگاه