گواهینامه ایزو 10002

نارضایتی مشتری می تواند به تجارت شما آسیب برساند و این مساله باعث شده که امروزه اسم استانداردی به گوش برسد که می تواند مشتریان ناراضی را کم و یا آن ها را تبدیل به مشتریان راضی کند. با صدور گواهینامه ایزو 10002 در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید تمامی مستندات مربوط به این استاندارد را در سازمان خود داشته باشید.

مزیت پیاده سازی ایزو 10002

طبق تحقیقات علمی که در مورد مشتریان ناراضی صورت گرفته، محققین به این نتیجه رسیده اند که از هر 25 الی 26 مشتری ناراضی حدود 1500 مشتری واقعی دیگر از کسب و کار شما دور می شود. به همین دلیل دریافت گواهینامه ایزو 10002 یکی از واجبات اساسی برای کسب و کارهای مختلف است.
با پیاده سازی ایزو 10002، روش های هوشمندی در جهت رسیدگی به شکایات مشتریان ایجاد می شود که خود باعث کاهش شدت این میزان نارضایتی در آن ها می گردد.

گواهینامه ایزو 10002

خدمات دریافت گواهینامه ایزو 10002

مدیریت شکایت چالش برانگیز است. زیرا همیشه راه حل مشخصی برای حل مساله وجود ندارد. موفقیت به این بستگی دارد که شما به عنوان مدیر شرکت شکایت را چگونه درک می کنید، چگونه رسیدگی می کنید و مشتری از راه حل ارائه شده راضی است یا خیر.
تمامی این اتفاقات زمانی رخ می دهد که شما موفق به دریافت گواهینامه ایزو 10002 در سازمان خود شده باشید، پس گرفتن این مدرک برای کسب و کارهای مختلف می تواند تغییرات اساسی را در ارتباط با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان رقم زند.

گواهینامه ایزو 10002

کوتاه کردن زمان اخذ گواهینامه ایزو 10002

بسیاری از سازمان ها برای شرکت کردن در مناقصات گوناگون نیاز به ارائه گواهینامه ایزو 10002 دارند. پس به دنبال سریع ترین راه حل جهت دریافت این مدرک هستند. برای این کار حتما باید روش های زیر در سازمان شما به اجراء درآید.

  • حفظ مشتری: با اتخاذ سیستم مدیریتی، توانایی شما در حفظ وفاداری مشتریان افزایش می یابد.
  • شهرت برند: پیاده سازی و تایید سیستم مدیریت شکایات مشتریان به ذینفعان نشان می دهد که در مدیریت مسائل مربوط به مراقبت از مشتری تعهد واقعی دارید.
  • همیشه باید به سوالات مشتری مناسب ترین پاسخ را بدهید و این اصل با استفاده از تضمینی که برای ممیزی مراقبتی صدور گواهینامه داده اید شدنی است.
  • ارتباطات و روابط داخلی بهبود یافته: به شما کمک می کند تا رویکرد مشتری مداری را برای حل و فصل شکایت اتخاذ و پرسنل را ترغیب کنید تا مهارت های خود را در کار با مشتریان بهبود ببخشند.
  • بهبود مستمر: دریافت گواهینامه ایزو 10002 به معنای آن نیست که دیگر کاری به مستندات نداشته باشید، بالعکس بحث مراقبت از مستندات به اجراء درآمده موضوع بسیار مهمی است که برای رسیدگی به روند شکایات مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر قصد دریافت گواهینامه ایزو 10002 در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید با شماره زیر تماس بگیرید.

                                     خانم محمدی مدیر فروش: 09185210731
                                     آقای آروین کریمی پور مدیریت: 09902702205

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *